Monday, September 14, 2009

Akhirnya..janji di kota..



ku tekadkan semangat kotakan kata-kata nak bersakan ngan pelita dan lampu lip lap..akhirnya, aku beli jugak..dan malamnya ku mintak tolong en. saufi tolong gantung lampu, pasang pelita.. alahai..suamiku ini sangat lah rajin..dibuat semuanya sebab serasa aku, dia terharu kerana aku terrrlebihh exited mengalahkan Najla dan Nuha nak sambut raya..haruslah..diaorg kan ''cinonet'' lagi..kalau bukan aku yang ''terlebih sudah'', saper lagi kan?? hehehe cover diri sendiri.. silalah tatap hiasan teratak aku yang tak lah havoc sangat..tapai aku dah rasa cukup bahagia...huhuhu..

3 comments:

  1. biasalah..ibu budak ni mmg over sikit nak raya.. maklumlah..kami ni 2-2 jauh dari family..ni kira mengubat hati nan lara la kunun..hihihi.. cik myvi putih kita ni raya kat ner?

    ReplyDelete
  2. wah...boleh tahan...
    samalah meriahnya dengan umah i...penuh pelita...tapi lebih nampk vouge coz suasana kg...

    ReplyDelete