Wednesday, September 2, 2009

Salam Ramadhan

Wah..sedar tak sedar, dah 12 Ramadhan pun ek, dah 12 hari jugak lah kita berpuasa..sebenarnya, aku terasa masih banyak ketinggalan dalam berebut saham di bulan mulia ni..alasan utama, konon tak sempat-anak! yer ker?
nak solat terawikh mmg lah agak tergocoh gacah sket. Bila en.saufi solat terawikh, haruslah bebudak tu duduk ngan ibu diaorg ni.. si Nuha tu baru pandai merangkak dan tengah belajar nak memanjat itu ini..nak duduk, pun tak stabil..hihihi macam buah tembikai bergolek pun ader gak aku tgk..
so nyer, agak2 terpaksa ponteng gak lah solat terawikh..rasa rugi sgt2 tapi aku berdoa moga dipanjangkan usia ku, agar bila bebudak ni dah besar, aku hangkut jer ke surau, leh solat jemaah..skrg ni kalau sempat, aku solat sengsorang jer lah kat umah..mana daya nak bwk diaorg ke masjid, mahu aku jd incredible hulk nanti hihihi..
salam Ramadhan gak buat sahabat2 di luar sana..moga Ramadhan ini memberikan seribu pengertian kepada anda..InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment