Friday, June 19, 2009

hari yang bz..

emmm..pagi2 lagi aku dah kelam kabut kengkonon sibuk..(hello, mmg sibuk pun k..) lepas makan pagi, (kat kedai Janda Berhias-ati yang rekemen..hmm tak nampak pun orang tu, skali, tak datang lah pulak hari ni..beria si Ati kata dia mmg cantik..laakk..) aku pun sambung kerja sampai la kul 1.15 haah, kul 1.15 dah..?? kesian Nuha..sure lapar..sampai si Ati dah sound aku, tak ingat anak ker..huk alah ibu susuan Nuha ni mmg gini..lebih ingat anak2 aku berbanding mak dia..huhuhu
aku pun pecut lah keter jumpa Nuha..sekali, dia dah makan..ala-ala tak layan jer pandang muka aku..takper r..boley la aku meronggeng jap ngan Ati..
kengkonon nak tgk lap top huks..nak beli lah kononnya..en.saufi suh aku survey2, usha2 lu mana yang berkenan..beria ni macam konpem lah dia nak belikan untuk aku..huhuhu bestnya! sayang en. saufi..hehehe..sebelum tu, antar la cik kelisa kedai mandi sebab dah lama tak mandi kan..sampai sakit mata aku tgk..huh..
dah pusing2 lot kedai jual laptop ni..kitaorang mencekik la pulak..sekali..la..tak mandi lagi ke kelisa ni? nunggu punya nunggu..lama gak la..barulah siap..nasib la wangi keter ku ini..halamak dah kul 3.30, giler per, tak sedar diri nyer kalau berpoya2.. pecut keter..sampai depan pagar RTM, halamak, nampak Nuha pulak..jumpa jap lah..bagi apa yang patut..

pastu, terus balik opis, sambung kejer..buat apa yang patut..dan sekarang sumer orang dah sibuk sampai umah..aku still ader ngan Ati, dan si Izan yang dari tadi ntah haper yang dia tak puas hati ntah..eh, sumer dah takde lah..ni tgh sibuk hapdate blog ni..
inilah hari yang meletihkan..huhuhu..eh, hari yang bz..

No comments:

Post a Comment