Tuesday, June 30, 2009

Lunch time

jom makan...
semalam..aku ngan si ati ni dah lapar tahap gaban..tapi aku tanak makan nasik..lak? omputeh sangat ker aku sampai tak lalu nak makan nasik?huhuhu..
so, bawak kelisa sampai dah tgh town..si ati still tak gitau nak makan kat ner..
alah..cepat lah gitau..aku dah la kene drive..takkan nak kena pikir gak nak makan kat ner..
tetiba, secara magicnyer..dia mencadangkan makan kat delifrance di megamall..hurghh bijak pun..tanpa lengah masa, aku pun memecut ala-ala terus ke sana..
al kisahnyer dia nak try membership delifrance yang telah dia terpedaya tuh untuk menjadi ahli, bayo rm 30, bley dapat free makan 1..alaa.kalo korang nak tau camner, nanti tanyer ek..
so..biler dah sampai..rupanyer kena makan set-set tertentu jer..hurghhhh banyak plak songehnyer..dah la mahal gak..abis lah gaji aku huhuhu..
tapi tetibe jer terpandangkan promosi lunh set.. emmm..macam menarik jer..

so, inilah yang kitaorg makan sampai si ati ni kata nak termuntah lah pulak..sbb banyak sgt..rega dia..murah oooo..rm 9.90 jer tapi time lunch hour ngan petang jer lah..ekk??biler masa lak aku jd duta diaorg ni? free promotion..kira amal jariah lah..

1 comment:

  1. Amboi honey..terabis leh mkn te..? x ngajak lalu kome yak..ishkk aok ni..

    ReplyDelete