Sunday, June 21, 2009

wuhu..mini HP..akhinya..

semalam..giler penat..my mom and sis datang kuantan..sajer..menjenguk anak yang dah lama tak balik kg..(dia mmg selalu datang umah sejak my dad passed away.)
en.saufi, me, Najla, Nuha dan semualah..bersakan jenjalan kat ECM..(walaupun...)
yang aku semangat sangat nak kuar tu sbb en.saufi janji nak tgk mini laptop for us.. hehehe aku dah berangan nak bawak gi opis..
so dipendekkan citer..setelah berpusing2, ushar kedai itu dan kedai ini..akhirnya membelilah jugak kat pusat komputer 1010 ek? eh betul ker? ntah, lantaklah janji kedai yang sebelah Megamall tuh lah..
e.saufi dah kompius..memula dia paling bersemangat nak beli linovo (aku beru 1st time dgr brand ni-nampak sgt buta it huhuhu)..tapi bila aku tunjuk yang aku dah berkenan kat mini HP, dia pun jd serba salah nak pilih antara acer aspire ngan benda alah ni..
tapi akhirnya setelah menggunkan skill teknik berfikir masa belajar kat usm lu, dia mengikut kata hati, bukan aku yang merayu ek.. akhirnya..mempersembahkan..inilah hasilnya..

yuhuu..mini Hp idaman hati..menjadi milik kami..thanks ati, ko teman aku survey hari tuh..aku beli kat kedai tu jugak..huhuhu

No comments:

Post a Comment